ماستیف Mastiff

وبلاگ سگها ی ایرانی

محل بازی سگها در تهران-پارک سگها در تهران-تفریگاه سگها در تهران

ماستیف Mastiff


خاستگاه این نژاد کشور انگلستان بوده و حاصل اصلاح نژاد سگهای Old English Mastiff به حساب می آید. نام آن از واژه لاتینMassivus به معنی محکم و قوی گرفته شده است. در گذشته از این سگ برای جنگ سگ ها استفاده می شده و این کار تا همین اواخر، یعنی قبل از ممنوعیت این بازی، در برخی از کشورها رواج داشته است. این حیوان توسط دزدان دریایی به آمریکای شمالی برده شد و در جنگهای استقلال آمریکا بوسیله انگلیسی ها مورد استفاده قرار گرفت.

 

مشخصات ظاهری: سگهای این نژاد بسیار تنومند بوده و دارای جثه ای بزرگ، سر عریض و چند ضلعی، بینی کوتاه و دم بلند می باشند. ارتفاع آن در حالت ایستاده 70 تا 76 سانتی متر بوده و وزنی معادل 79 تا 86 کیلوگرم دارد. موهای حیوان کوتاه بوده و به رنگهای مختلفی دیده می شود. ولی عمدتا رنگ این نژاد بین زرد مایل به حنایی و یا کهربایی تیره است. پوست صورت به خصوص در ناحیه ابروها و اطراف گونه ها چروکیده بوده و رنگ آن عمدتا قهوه ای تیره تا مشکی است. گوشها کوتاه و آویخته و اغلب هم رنگ صورت می باشد.

 

خصوصیات رفتاری: این حیوانات با وجود جثه بزرگ و وزن سنگین شان، علاقه زیادی به پیاده روی، ورزش و فعالیت بدنی دارند و ممکن است در هنگام بازی، مهار آنها برای صاحبشان مشکل باشد.

این سگها نسبتا خشن بوده و بیشتر برای نگهبانی مورد استفاده قرار می گیرند و در برخورد با مهاجمین

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 15:12 توسط رامتین| |

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ